خورشیدخورشید، تا این لحظه: 7 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره
هورادهوراد، تا این لحظه: 5 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره

نسل عشق

برای تو...

1395/6/15 21:48
نویسنده : مامان فریماه
191 بازدید
اشتراک گذاری

سلااام دخترم

 فرزندم، تو جلوه عشق قدیمی و جاودانی من به پدرت هستی . تو را چنان گفته و می پرورانم تا روزگاری که نیستم عاشقانه او را دوست بداری. 

 

 

کاش آنگاه

 

 

 

          که کبود رنگ غروب آسمان

 

 

 

                        غروب غریب خورشید را

 

 

 

                                       به تصویر می کشید

 

 

 

                                                من از زیبا نگاه عاشقانه ات

 

 

 

                                               طلوع خورشید صبح را به دلم هدیه می دادم

 

امیدوارم بتوانم همیشه   در انتخابهایت  کمکت کنم .نه بجایت انتخاب کنم.

امیدوارم بتوانم مادری راهنما و مشاور باشم چراغی برای روشن کردن راهت نه مسلط نه حاکم نه امر دهنده .

بتوانم صبور و با تحمل باشم هرچند خسته و پرکار اما توانا و زیرک.

دوستی باشم نزدیک اما با حد و مرز. دوستی قابل اطمینان به نام مادر.  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نسل عشق می باشد