خورشیدخورشید، تا این لحظه: 7 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره
هورادهوراد، تا این لحظه: 5 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

نسل عشق

دعای لحظه سال تحویل...

1390/12/16 12:37
نویسنده : مامان فریماه
208 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستان خوب

دیشب داشتم توی شبکه های تلویزیون یه گشتیمیزدم که تصادفامجریشبکه یه سوال پرسید که واسم جالب بود با شما دوستان وبلاگی در میون بذارم. البته یه سوال رایجه ولی شاید پاسخهای جالبتر داشته باشه.....

موقع تحویل سال که سر سفره هفت سین نشستید کنار عزیزانتان و قرآنو باز کردید وبه آیه هاش چشم دوختیدبه چه فکر می کنید وچه دعایی در ذهن دارید؟

من به محض پرسیدن این سوال بدون لحظه ای فکر کردن با خودم گفتم من فقط تداوم آرامش زندگیمو از خدا میخوام و دیگه هیچ.

آرامش از دید من آرامش درونیه . چون آرامش درونی همیشه با خود انسانه ودیگه به هیچی وابسته نیست. اگه حقوق بیشتر بود اگه فلان جا زندگی میکردماگه بهمان جا برم این کارو بکنم یا اون کارو بکنم باید به فلانی اینجوری بگم با بهمانی رفت وآمد کنم. دیگه فلان چیزو بخرم همه چی کامله وآرامش میاد. اینجوری فایده نداره. چون فلان جورم و بهمان جا هستم آرامش دارم.

کسی که درونش آرومه ناخود آگاه انرژی مثبت در جمع داره و حتی با ورود به زندگی طرف متوجه این انرژی میشی. نه اینکه یه تشنج زیر پوستی احساس کنی.

البته گفته باشم از اون دسته افراد نیستم که فکر کنم باید به استغنای کامل رسید واز تمام مادیات گذشت و پول خوشبختی نمیاره. راکد باشیم وبه فکر پیشرفت نباشیم.نه اصلا صحبت این حرفا نیست. ولی وقتی پول نداری فقط یه شغل خوب وپول میخوای پول که اومد حالا یه خونه خوب حالا یه جای با کلاس حالا یه مسافرت با کلاس و.........ودر نهایت باز هم به دنبال موارد دیگه.هر چند ما انسانها واقعا قانع نیستیم و به همین خاطر من از خدا میخوام که مثه همیشه آرامشم به مکان وزمان بستگی نداشته باشه و منو یاری کنه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نسل عشق می باشد